sobota, 19. avgust 2017

Umetniški kotiček: DanijelDesignerS - Oblikovalec Danijel


SLOVENSKO
Na letošnjem dogodku bo svojo stojnico imel tudi umetnik Danijel, poznan pod umetniškim imenom DanijelDesignerS, ki o sebi pravi sledeče:
Sem oblikovalec Danijel in ustvarjam pod imenom DanijelDesignerS. Kot velik oboževalec animejev najraje rišem risane junake, kot je One Piece, kateri me večkrat inspirira. Poleg risanja, ki je moja velika strast, se lotevam tudi drugih projektov, ki vključujejo oblikovanje. Že kot majhen sem bil kreativen, kar je na srečo opazil tudi moj učitelj likovnega pouka. Govoril mi je: "Danijelson, ti si ''Künstler'', kar pomeni "Danijelson (Danijel), ti si umetnik". Njemu se imam zahvaliti, da sem svoje talente samozavestno razvijal naprej. Tako lahko danes pokažem izdelke, kot so risbe in makete animejev, ročno poslikane majice z junaki, makete avtomobilskih konstrukcij, kulise, rezbarjeni kipi in drugi izdelki iz lesa. Z veseljem tudi sprejmem izziv in oblikujem kaj po naročilu. Po izobrazbi sem aranžerski tehnik, končujem pa študij oblikovanja materialov. Stremim k temu, da svoj talent stalno razvijam. V prostem času se ukvarjam tudi z glasbo. Moje Dj-sko ime je DJD'@Danijel.



ENGLISH
On this year's event, the artist Danijel, known as DanijelDesignerS, will also have his own stand. He has the following thing to say about himself:
I am Danijel the designer who creates under the name DanijelDesignerS. As a great fan of anime, I prefer to draw cartoon characters, such as One Piece which often inspires me. Besides drawing, which is my great passion, I do also other projects which also include designing. I was creative since I was little. Luckily, my arts teacher noticed that. He always told me: "Danijelson, you are a "Künstler", which means "Danijelson (Danijel), you are an artist". Thanks to him, I have developed my talents further with self-confidence. Today I can thus show products such as drawings and models of anime figures, hand-drawn shirts with heroes, car construction models, sets, carved statues and other wooden products. I also gladly accept a challenge and design something ordered. I am a window display technician and I am finishing the study of material designing. I strive to always develop my talent. In my free time I also occupy myself with music. My DJ name is DJD'@Danijel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar